Pozycjoowanie, Adwords i skuteczny e-marketing dla lokalnego biznesu

Zarówno nowe, jak i istniejące od dłuższego czasu firmy okresowo spotykają się z mniejszym zainteresowaniem ze strony klientów świadczonymi usługami. W uniknięciu takiej sytuacji może nam pomóc skuteczny marketing internetowy – czyli odpowiednio prowadzona kampania reklamowa bądź też przemyślane pozycjonowanie.

Czy moją stronę warto promować?

Takie pytanie zadają sobie szczególnie te osoby, które używają swojej witryny jako przedłużenia wizytówki z bardziej rozbudowanym opisem. Odpowiedź, w niemalże każdym przypadku brzmi TAK. Wyklucza się w zasadzie tylko te strony, które mogą działać jako antyreklama firmy. Nieprzemyślane, nieatrakcyjne graficznie bądź też zrobione „przez syna sąsiada” – na poziomie prac zaliczeniowych z liceum.

Zdecydowana większość stron tworzonych przez profesjonalistów nadaje się do wykorzystania w e-marketingu. Co prawda strony stworzone w technologii Flash pozycjonują się z reguły gorzej, aniżeli te oparte o php / html, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie aby w ich przypadku oprzeć się na reklamach Google.

Pozycjonowanie czy reklamy?

Pozycjonowanie stron internetowych sprawdza się w przypadku, gdy Klienci wiedzą, że chcą skorzystać z danego typu usług i sami wyszukują specjalistów którzy je wykonają. Przykładowo, jeśli promować chce się zegarmistrz, może on skorzystać z pozycjonowania pod hasłami np. „zegarmistrz Tychy”, „zegarki Tychy” i innymi, takimi jak „naprawa zegarów” itp. Inną sytuację mamy, gdy promujemy firmę której usługi są nietypowe (jak np. sprzątanie po zmarłym) bądź wtedy, gdy sprzedajemy produkty firm, które są nieznane. Przykładem może być tu wprowadzanie nowej marki odzieży na rynek, gdzie zamiast pozycjonowania pod hasłami związanymi z marką lepsza będzie kampania reklamowa bazująca na produktach firm konkurencyjnych o podobnych właściwościach

Szersze informacje o wyborze odpowiedniej metody promowania witryny w internecie można zdobyć zapoznając się z zawartością artykułu „Pozycjonowanie czy Google Ads” na stronie Tyskiej firmy RI OMEGA.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *